Hajk, agilityträning och utställning!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade ordentligt men tiden har bara inte räckt till helt enkelt. Jag har hunnit vara på hajk, tränat agility och om några timmar så är det hundutställning som gäller. okej lite mer än 12 timmar men ändå.

Är ledig imorgon och sen jobbar jag söndag för att sedan vara ledig måndag och tisdag och det är behövligt. för jag har itne haft mycket tid över på en vecka nu. Det blir inte så mycket nu för fingrarna vill inte alls följa med i det jag ska skriva, bara att skriva ihop detta tog väldigt lång tid. Jag är nog för trött helt enkelt efter att ha suttit och laddat upp en massa bilder på facebook ifrån hajken. Vi har en grupp i vår klass där vi lägger in bilder så det är det som jag har suttit med.

Jag slänger in en uppdatering imorgon eftermiddag och då kommer även en uppdatering om hur det gått på utställningen. Toaletten och sen sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0