Halvledig..

Idag har jag inte varit uppe i Jönköping men jag har jobbat på willys och det gick jättebra. Under dagen så har jag varit inne i stan, gått en sväng med hundarna, pluggat och lagat mat så hann med en hel del faktiskt.

Imorgon blir det att åka till varberg och plocka ner lite staket och grejer nere vid husvagnen, jag måste säga att det känns både skönt och lite vemodigt. Det blir nog ingen husvagn där nästa år för vi känner att vi var där nere så lite i år och eftersom vi hade funderingar på att strunta i det redan i år så är det nu bestämt att det inte blir nästa år. Men vem vet det ändrades ju förra året, det hinner faktistk gå många turer innan det är klart hur det blir men just nu blir det inget.

Idag kan man läsa i tidningen om den hemska svininfluensan. Den är säkert farlig och så men hysterin kring den i media är grym,  Det är inte konstigt om det sker massvaccinering eller om panik bildas. Jag har hört att en del människor inte alls blir dåliga utan det blir bara en vanlig influensa.NU KOMMER SVININFLUENSAN MED STORMSTEG. Fler beräknas att dö... Bla Bla bla. Idag dissar jag Media för att det skapar sån uppståndelse kring svininfluensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0