Härligt!

Tänk vad lite fint väder kan göra med humöret, det var inte ens särskilt jobbigt att ha seminarie idag i skolan. Vi hade ju fått vara ute hela förmiddagen först. Idag har varit en mycket bra dag och jag har hunnit med jättemycket. Först var jag i skolan mellan nio och fyra, tyvärr så strulade täget på vägen hem så jag var inte hemma förens kvart över sex och sen var det dags att åka till willys och handla lite vilket innebar att jag inte kom innaför dörren hemma förens sju.

När jag plockat upp maten så tog jag en hund i varje hand och gick en vända i skogen och tränade lite sök och inkallningar med vovvarna och idag gick det bäst hittills. Jag tänkte på det när jag var ute och gick att vilken skillnad det är på min syn på hur man lär en hund nu mot när jag fick Siri. Jag har ändrat mig jättemycket, men erfarenhet är bara bra och det gäller allt som man gör här i livet. Går det inte bra så kanske man inte testar det igen eller så förändrar man kanske sin metod till någonting bra.


   
Mina Fina hundar har dragkamp och ställer upp på bild fint. Siri intar sittställning och Tekla stå position.


Ikväll när vi kom hem ifrån vår promenad så drog jag en enkel vals med dammsugaren och plockade iordning här hemma, nu myser jag framför tv:n och kaffet ligger i magen. Just nu har jag den känslan av att det inte kan bli mycket bättre! Dags att mysa vidare!


Lovade ju en bild på min nya look!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0