Helledig idag.

Igår var jag halvledig och idag är jag helledig och det har varit fullt upp kan man säga. Dagen började när klockan ringde klockan åtta på morgonen, då var det bara att kliva upp och äta frukost för att sedan sätta sig i bilen och åka till Varberg för att plocka ner förtält och staket. Jag, Johan och hundarna gick runt och donade där i knappt två timmar innan vi var färdiga och nu är det fixat så nästa gång som vi åker ner blir det att ta hem vagnen.

Jag har tänkt att komma iväg och träna lite med hundarna men jag har än sålänge inte kommit så långt, vi var inte hemma i Hånger förens klockan halv fyra och nu sitter jag hos mamma och slingar håret. Det får bli lite träning imorgon eftermiddag när jag kommit hem ifrån skolan istället. Jag får nog däremot ge mig ut en sväng i skogen sen när håret är färdigt.

Tänkte börja härma rix morgonzoo med att hissa och dissa om det är något jag kommer på och...

...idag ska jag dissa det väldigt tråkiga vädert, hösten behöver inte komma riktigt ännu. Det jag ska hissa är nog isåfall att det dåliga vädret höll sig borta undertiden som vi plockade nere i Varberg så tältet höll sig torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0