Helt genomtrött..

Idag är jag väldigt seg känner jag, jag hade tänkt att göra köttfärslimpa men jag tror att det får bli köttfärssås och spagetti istället. Fast det beror lite på om det blir träning ikväll eller inte, blir det ingen träning så kanske jag hinner samla lite krafter till att få ihop en köttfärslimpa. Är ju så jobbigt att skala potatisen men vi får se vilket det blir. Köttfärssås är inte heller helt fel.

Jag som verkade så utvilad idag på morgonen känner mig nu helt färdig, om det inte blir träning får jag nog ge mig ut lite i den friska luften sem så piggnar jag nog till. På jobbet idag var det ganska så segt faktiskt och tiden ville inte riktigt gå. Det är alltid mycket att göra på söndagförmiddagarna så man går aldrig sysslolös med det är i alla fall drygt att arbeta en söndag.

Nu är jag Helledig i två dagar innan det är dags börja en ny delkurs med många roliga moment, en delkurs i skolan är redan avklarad. synd att tiden går så fort när man har roligt. Nu när jag tänkter efter lite extra noga så känner jag mig faktskt ganska så sugen på köttfärssås så det får nog bli det i alla fall eller vi får se.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fint det har blivit här inne =) Hoppas du får en bra ledig dag! Kram

2009-09-21 @ 09:17:29
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0