Jobbarhelgen snart över..

Nu sitter jag här och har precis gått en lång och skön morgonpromenad med hundarna och mamma. Hundarna ligger deckade och jag ska snart duscha men först var jag ju tvungen att kolla in internet en liten stund. Klockan tolv ska jag åter igen inställa mig på willys för den sista gången för denna veckan, helgen har som vanligt gått ganska så fort och jag är ganska så avdankad idag och om man tittar ut genom fönstret så hade jag inte haft något emot att dra en filt över kroppen och läsa en bra bok. Typ tredje boken av Stieg Larsson, läste ut den andra boken igårkväll och nu har jag ett stort behov att få läsa den sista boken med. Få se om jag kan få låna även den av Ida. (kunde inte lägga in en länk för texten blev genomskinlig) Ska kolla upp detta ikväll!

Som sagt är det jobb för hela slanten som gäller i eftermiddag och hundarna ska ha lite självträning idag, Siri är ganska så lugn när hon är själv för hon har varit det så många gånger men jag har märkt att Tekla som nästan aldrig varit själv blir ganska så nervös av det så det behövs lite träning. Det blir dock inte så länge för Johan komemr nog bara en stund efter att jag har åkt men lite är bättre än inget. Man vet faktiskt aldrig om Johan rätt vad det är få jobb och då är de tvungna att klara sig själva en längre stund och det är inte snällt att börja med sex timmar direkt.

Duschen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0