Jobbarlördag..

Idag har jag arbetat i princip hela dagen, började tio och slutade halv tio så det är elva och en halv timma. Jag började morgonen med en halvtimmes morgonpromenad och koppelträning av Tekla Pekla, vi gick till skolan och sen i skogen tillbaka och jag måste säga det att jag undrar hur det ska gå att få den lilla donnan dragfri. Det är väl bara att kämpa på helt enkelt. Sen var det inte mycket mer än dusch och frukost kvar innan det var dags att åka till jobbet.

Nu har jag kommit hem för knappt två timmar sen och jag är pigg i kroppen men trött i huvudet. Jag övervägde att börja packa till hajken men jag tror att jag överger det och tar tag i det imorgon. Jag får se hur dagen imorgon blir. Antingen blir det packning hela dagen till hajken eller så blir det en liten variation på allt. Jag hade hoppats på att hinna en sväng till agilitybanan men vi får se hur det blir med det.

Dags att återgå till lördagsmyset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0