Len och nyfönad!

Dagen idag har jag först tillbringat på skin kroppsvård där jag fick en ansiktsbehandling vilket var skönt så då blev jag len och fin. Därefter så drog jag upp till willys för att handla lite mat och sedan var det bara att pallra sig hem och tillbringa lite tid framför spisen innan det var dags att plugga lite och äta.

Framåt eftermiddagen så bar det in till san igen för att inhandla forder till Tekla och ge sig av till brukshundsklubben och träna lite agility. Jag och hundarna blev SÅ blöta! Så det var bara att ge sig hem och hämta nya torra kläder till kursen klockan sex. Hade jag vetat att det skulle börja regna så mycket så skulle jag haft med mig regnkläder direkt. Kursen med Tekla gick bra, agilityn gick lite si och så vi har fortfarande problem med slalomen så det är bara att kämpa på. Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills att det är tävling och behöver Siri tagga till sig lite så det blir bara ett träningspass till nu innan. Kanske lite träning på slalom här på hemmaplan men vi ska bara till klubben en gång.

Efter att dagen har gått så känner jag mig ganska så trött och det ska bli jätteskönt att få och och lägga sig ikväll. Jag kan summera dagen med att jag är len och fin i ansiktet och väldigt fönad i håret eftersom jag har fått föna till det två gånger idag. Först efter att jag duschat idag på morgonen och efter att jag kom hem från agilityn.

Sängen nästa!



Kände mig lika blöt innan idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0