Ny vecka och ledig..

Jaha, då har måndagen åter gjort sitt intåg och jag är ledig idag. Äntligen kommer det en sån ledig dag då jag faktiskt inte riktigt vet om vad jag ska göra så idag tar jag dagen som den kommer. Det kommer bli en hel del samtal i telefon, sen blir det nog ett besök på sjukhuset och lite träning med hundarna. Jag och Tekla har lite lexa från kursen som vi inte har tränat på ännu så det blir nog det lite idag.

Får se om det kanske blir lite agilityträning med Sussi, fast inte med mina hundar för vi ska träna imorgon och det känns som om att Siri behöver vila lite ifrån det idag. Det får inte bli för mycket av det goda, kändes lite igår som om att hon verkade lite trött på det. Hon behöver nog minst en dag för att ta till sig och låta det sjunka in. Det kan bli lite väl mycket träning med tre dagar i rad så vi hoppar idag.

Dagen ska jag dock snart börja med att dricka lite kaffe och äta lite frukost, sen får vi se vart dagen tar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0