Piggare och uppåt idag.

Idag är det fredag och jag ska inte göra så mycket, det har varit en intensiv dag men nu har jag tillslut hamnat i soffan. Väntar på att Johan ska trilla in genom dörren och laga lite fredagsmys till mig för det hade han lovat. Vi hade först tänkt oss lite Kinamat idag men eftersom jag slutade jobbet innan Johan ens började närma sig stan så passade inte det riktigt, det får bli någon annan dag helt enkelt. Johan ville hämta men jag var inte heller särskilt sugen på det idag.

I onsdags skrev jag om att jag var trött och en aning sur och detta följde med min även igår. Huvudvärken ville nte riktigt släppa och jag kände mig pigg och utvilad idag när jag vaknade utan den. Bättre blev det när jag kom ut i köket och Johan hade gjort frukost åt mig, min frukost består inte av särskilt mycket klockan sex på morgonen men jag kunde för en gångsskull sitta och äta frukost i mer än tio minuter.

Så med glatt humör begav jag mig idag till Jönköping för att ha lite fotboll och stavgång! Det var intensivt och jobbigt men återigen så vill jag bara påpeka hur bra min kurs är. Jag får bra tips om hur man kan arbeta med små barn med olika aktiviteter och jag får dessutom själv träna på köpet. Det är mest praktiskt i denna kursen och det tycker jag är skönt och det är så bra så jag har inte behövt köpa en enda bok än sålänge! =)

När vi hade slutat så åkte jag med min lärare hem ifrån Jönköping idag och det var tur på klockan tre var det dags att inställa sig på willys. Jag slutade skolan ett och hade då alltså två timmar på mig att duscha och äta och ta mig till Värnamo. Ibland är jag helt enkelt inte så välplanerad men oftast så löser det sig och det gjorde det även idag. Så nu har jag äntligen kommit hem och sitter och myser med vovvisarna i soffan!

Dags att läsa min tidning som kom med posten idag och fortsätta vänta på Johan, han sa att han skulle försöka vara hemma innan nio. Nu har han knappt tjugo minuter på sig så vi får se hur det går. Jag har fikat lite på jobbet ikväll så i värsta fall får jag klara mig utan mat! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Skickade sms innan, jag har lagt fram tredje boken till dig. Så antingen får du titta ner eller så lämnar jag upp den när jag har vägarna förbi! Kram

2009-09-27 @ 10:49:28
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0