Seg i knoppen

Tröttheten idag vill inte riktigt överge mig, jag sov på tåget till skolan och sov en stund på tåget hem ifrån skolan. Huvudvärken har bara släppt om jag ätit tabletter och går runt och har varit lite smått halvsur och seg hela dagen. Jag har inte riktigt skylla på vädret tycker jag för det har ändå varit bättre än igår men jag tror att jag helt enkelt hade vant mig vid att vara ledig. Sen tynger det mig lite att jag inte riktigt hunnit med att städa ordentligt heller. Dammsugade bara av lite igår men får kanske göra andra hälften imorgon. Eller jag måste göra det, fast Johan pratade om att fixa åt mig så vi får se.


Dags att återgå till skolarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0