trött på skiten..

Jag blir ganska trött på en del människor som inte kan gå dirket till mig om det är något de stör sig på med mig, jag kan inet öndra mig om jag inte vet vad som är fel. Blir trött på att folk baktalar, jag kan nog med göra det ibland men jag står för det om någon konfronterar mig med det. AHHH.. Vissa människor bättrar sig aldrig!

Jag kanske också måste sluta bry mig om vad andra tycker helt enkelt och bara vara mig själv men det är inte kul att gå runt som om att allt var normalt även fast det inte är det.

Ligger hemma idag på grund av illamående inatt, vilket innebar att jag inte fick någon sömn och besök på toa men är bättre nu och det känns skönt. Har jag tur så fick jag bara någon matförgiftning eller dylikt för jag har fått behålla det som jag ätit idag och jag känner mig pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0