Valpar på besök!

Vi har fått två små fina valpar på besök, de är underbara när de sover och söta och busiga när de är vakna. Just ni ligger de och snusar jättehårt och då för man ta tillvara på de tillfällena då de sover. Nu kom Stina och Natalie och ville gå ut lite med dem med så det var ju trevligt!



Idag är jag ledig ifrån skolan och jag har precis betalat alla våra räkningar och sen har jag pluggat typ fem minuter. Det kommer att bli mer plugg framåt dagen och kvällen skulle jag tro för jag ska sätta ihop ett uppvärmningsprogram i skolan. Men mycket tid går åt till de små änglarna! Känner dock att det är väldigt skönt att det bara är under en kort period och att det är väldigt skönt att ha två vuxna hundar!

Nu ska jag laga mat och ikväll blir det agilityträning med Siri.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vems valpar?

2009-09-30 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0