Annandag påsk...

Idag när jag vaknade kunde jag inte riktigt inse att jag var ledig, först skulle jag på vfu, sen skulle jag till willys och sen hade jag en massa att göra istället. När jag tillslut kom på att jag kunde göra vad jag ville så blev det lugnt.

Det blir att ta Tekla och Vivi till brukshundsklubben idag och träna lite agility. Siri får vara hemma då hon var halt igår tyvärr. Det är alltid lika svårt att lämna henne hemma för hon ser i alla fall så ledsen ut över att inte få följa med. Det är ännu värre när man tar med sig två hundar och hon får vara hemma. Hon haltar inte idag men jag vågar helt enkelt inte riskera att hon sträcker till sig igen. Hon får vila i minst en vecka i alla fall trotts att det blir svårt. Men johan är ju hemma med henne så det är ju lugnt, hon är ju inte helt själv.

Det går för övrigt bra med Vivi, hon piper lite emellanåt men slutar så fort man ber henne att göra det. hon sköter sig ganska så mycket själv och hon sove när inget händer, inga problem med andra ord och äntligen kommer hon och Tekla överens vilket är skönt. Tekla brukar annars älska att reta gallfeber på Vivi men nu busar dom normalt.=)

Nu ska jag plugga en stund innan jag drar till VBK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0