Äntligen..

Äntligen ser vi guldvittring i Djurgården igen och nu börjar jag bli intresserad igen, det har varit så dåligt ett tag eftersom att de till och med varit nära på att åka ut men nu är laget på gång! Efter tio år så är det kanske äntligen dags för sm-guld igen. Det skulle sitta extra fint om dem tog det i år eftersom att det innebär att de slår HV.. Vore roligt att tärra HV-fansen lite.. Jag är ju i princip ensam Djurgårdare här nere i småland och det känns som om att jag är den enda som trott på dem sedan slutspelet började. Skam den som ger sig nu är i i alla fall i final och vi har till och med vunnit den första matchen!

Kvällen har tillbringats på brukshundsklubben och idag hade jag bara Tekla med mig eftersom att Siri ska iväg till helgen så mycket så lämnade jag henne hemma. Men det är alltid lika svårt att lämna en hund hemma, det är en av nackdelarna med att ha två hundar. Jag tror även att det är viktigt att hundarna emellanåt får sin egna tid. Tekla är dock mer taggad när Siri är med på träningen, beror nog på att hon känner mer konkurrens då. Jaja, i helgen är det hon som får vara hemma och då är det hennes ögon jag ska säga nej till idag var det Siris.





 Mina ögonstenar! Ögonen är ibland svåra att motstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0