Dåliga och Roliga nyheter!

Idag är det ny vecka men ändå bara tre dagar kvar på veckan innan det är helg igen. Har kommit på att jag uppskattar mina lediga helger väldigt mycket jag längtar verkligen tills att jag får slippa helgerna. Idag har jag fått både dåliga och roliga nyheter.

Den roliga nyheten är att ett par som vi känner ska ha barn roligt Grattis!! Den dåliga är att jag återigen fått ett skuldebrev från CSN.. Fick ett i höstas och nu har ett till kommit och det svider över att behöva betala det. Känns så surt att man blir straffad bara för att kunna dryga ut kassan lite. Men men surt är det. Bara att betala och se glad ut. Sketna CSN.. Väntas väl bara att jag får betala för 2008 också. Ska bli så skönt att slippa dom sen.

I eftermiddag så har jag haft vfu fram till klockan halv fem och sen så skulle vi egentligen ha personalmöte men det blev inställt och eftersom att Johan var hemma sjuk så hann jag med lite ärenden i stan. När jag kom hem tog jag alla tre hundarna och gick ner till fotbollsplanen för att kasta lite boll med Tekla och Vivi, Siri fick sitta i koppel då hon är under strikt vila denna veckan. Trotts lite regnstänk så var det riktigt skönt ute.

Nu är jag färdig med alla intervjuer till examensarbetet och det är riktigt intressanta svar som jag har fått fram nu. Jag återkommer med resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0