Förbud!

Jag har satt et fecebook förbud på mig själv under helgen bara för att se om jag kan hålla mig borta, kan jag inte det så är det riktigt illa, då är det nog snart dags att söka hjälp eller något. Men än sålänge så går det ganska så bra och jag har ingen abstinens än såläne=). Idag är det Långfredagen och jag är ledig, jag tror att dagen idag mest kommer att innehålla plugg eftersom att det nu bara är två veckor kvar tills att jag ska vara tillbaka i skolan så är det nog dags att sätta fart på allvar. Jag har tre uppgifter som bara ligger och väntar på mig. Skriva rent intervjuer, skriva en litteratursammanfattning av det jag har läst till examensarbetet och en vfu-uppgift. Det är med andra ord en hel del jag ska göra.

Om vädret håller i sig så ska jag nog sätta upp slalomen i trädgården och träna lite med bägge hundarna idag! Siri ska jag ha ingångsträning med och Tekla blir det hinderträning med. Bara det är så varm och skänt som det är nu så kan det bli riktigt bra. Men först ska jag plugga någon timme sedan tar jag lite paus och äter och tränar lite innan det är dags för plugg igen.

Jag är bra i magen nu, den protesterade lite igårkväll men nu jobbar den på bra. Den är väl inte fullt bra för den dånar på ganska så bra när den arbetar men det är väl bara normalt. Skönt att vara sig själv igen.

Ha en trevlig påsk på er. Nu ska jag ta mig an studierna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0