Fredag hela veckan!!

Idag är det fredag och jag har tagit igen det som jag var trött både ifrån i helgen och från resan till uppsala. Idag blir det handling och städning av lägenheten som gäller. Ska också hinna med att träna lite agility var det tänkt och det ska jag nog kunna trycka in skulle jag tro. Tänk om det kunde vara fredag hela veckan..

Jag har börjat bli ganska duktig med att planera min träning nu tycker jag, på schemat för agilityträningen idag står det slalomingångar med Siri och självständighet på hinder. På Tekla står det hinderträning och lite slalomträning.

Idag ska sussi och hennes lilla tuffs med och det blir skoj också, är det fint väder så ska jag försöka få lite roliga kort från träningen men min kamera är inte så bra. Ibland önskar man att man hade en bra kamera, tyvärr är inte mitt intresse så stort att jag vill lägga en massa pengar på det men den dagen när jag verkligen har överflödigt med pengar så ska jag göra det! =)

Dags att ta tag i sitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0