Helgen!!

Helgen har varit helt underbar uppe i Stockholm och den har inneburit mycket agility och det gillar jag skarpt. Siri och jag har äntligen lyckats nolla oss i ett lopp och plockat hem en pinne i hoppklass vilket jag tror var helgens största höjdpunkt. Sedan har jag träffat släkten och bror min vilket alltid är lika trevligt och vi hann även med en sväng till Täby centrum för att shoppa loss en lite stund innan hemfärd igår.

Idag har jag jobbat på förmiddagen och i eftermiddag så har jag pluggat på examensarbetet som nu äntligen har börjat ta form. När inledningen och sammanfattningen är klar ska jag lägga in den. När hela arbetet är klart så lägger jag in en länk till det för dom som vill läsa om det nu är intressant. Sedan har jag haft fullt upp med att uppdatera hemsidan och klippa ihop en film men nu är den pausen slut så antingen blir det fortsatt plugg eller också så blir det ut i solen nu när det är så varmt. Har hört att det är lite folk på agilitybanan ikväll men mina hundar får vila idag nu när vi har tränat och tävlat hela helgen och dessutom så har jag ingen bil att åka i idag så vi får bli hemma i Hånger ikväll. Har gått en skön promenad med hundarna i skogen också och idag räckte det för deras del för dom håller fortfarande på att vila upp sig från helgen!





 Siri med sin fina rosette från i helgen. den är större än henne! =)
För mer uppdatering och film kolla in hundarnas hemsida!


Kommentarer
Postat av: Linda Johnson

Grattis till pinnen/ Linda & Egon

2010-04-26 @ 18:39:54
Postat av: Nina

Tack så mycket!

2010-04-26 @ 20:32:20
URL: http://ninuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0