Långträning och klubbmöte...

Idag var det dags för klubbmöte och utfallet ifrån det var bra, jag blev riktigt förvånad och glad över att många var positiva. Kul och man får ny motivation till att fortsätta.

Träningen idag innebar att vi skulle sätta ihop hinder på planen, eller vi skulle ställa upp A-hindret och Balanshindret. Vi hade ingen aning om hur man gjorde men jag tycker nog ändå att vi löste det ganska så bra. Det tog tid men tillslut så var bägge hindren uppe! Nu blir det sängen efter en lyckad dag, nu är det bara två nätter kvar av Vivis vecka här hos oss men det har gått bra. Bättre än vad jag trodde faktiskt. Det har inte blivit mycket pip överhuvudtaget. Idag har hon varit hemma hos oss hela dagen istället eftersom hon har pipit de två senaste dagarna som jag lämnat henne hos Ullis och Martin. Tror att hon tycker det är olustigt att vara där nu när dom inte är hemma men jag vet inte. En anledning till att honvar här idag var nog faktiskt också mest för att jag var en aningen sen till vfu:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0