Lyckades till slut..

Efter många om och med och störningsmoment så lyckades jag tillslut göra klart min vfu-uppgift igår. Den ska i och för sig kollas igenom och fixas till lite men det värsta är gjort och det är skönt då den ska skickas iväg på måndag. Så det innebär att jag inte behöver tänka på den på hela helgen då det är fullt upp med tävling, ut med de underbara tjejerna och kurs i agility på söndag. Jag lovar att det kommer va en styck väldigt trött Nina på söndag kväll.

Idag ska jag till Veterinären och tömma Tekla på blod, tre blodprover ska tas så det är en hel del. Vi sa det jag och Katarina att hundstackaren kommer inte att ha något blod kvar. hehe. Nej det går nog bra.. Nu måste jag göra mig klar för att åka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0