Magsjuka och påsk...

Då börjar vi närma oss påsken igen och nu kan jag konstatera att vi har bott i Hånger i mer än ett år. Jag tror till och med att vi har haft vår altan i mer än ett år. För på påsk för ett års sedan så grillade vi ute på altanen och det blir en repris i år med skulle jag tro. Fast dock inte med samma folk men det blir nog bra ändå. Det blir nog inget Jönköping i år skulle jag tro, det blev det förra året på kvällen men jag är lika glad åt att jag slipper! =)

Jag hittade ju lite motivation i tisdag, men på kvällen så hoppade nog en släng magsjuka på mig och det är först idag som jag känner mig som en människa igen. Fick veta idag att ett barn på förskolan hade fått magsjukan så där har jag nog förklaringen. Jag tål helt enkelt inte barnbaciller för tillfället och det märks att det är ett års sedan jag var ute för under denna vfu-perioden så har jag blivit sjuk två gånger, de andra gångerna har jag klarat mig relativt bra. Men då har det inte varit så långt emellan gångerna.

Som sagt så är det påsk snart och eftersom att jag har fått tillbaka lite energi idag så ska jag ge mig på lite påskstädning här idag så att det är fint till påsk. Jag är ju trotts allt ledig fram till Lördag och sedan ledig måndag och jag jobbar inte särskilt länge någon av dagarna. Jag hoppas på att jag ska få träffa Bella nu med när hon är hemma det ska bli kul isåfall! Ha det så bra, nu ska jag ta mig en frisk dusch och sedan börja på med vädring och byta av lakan innan städningen påbörjas, dock i mycket sakta tempo då kroppen inte helt återhämtat sig!




 GLAD PÅSK PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0