Påskhelgen! Glädje och jobb...

Nu så är det söndag igen, men idag är det för en gångs skull inte vilken söndag som helst utan det är påskdagen. Helgen har innehållt allt ifrån jobb, glädje över att Djurgården vann matchen igår i hockey och HV förlorade! =) Sen har det varit glädje över att få umgås med människor man tycker om och hat trevligt tillsammans med. Igår var Emil, Lillis och Mini här och vi hade trevligt hela kvällen tycker jag och nu ser vi fram emot brollekonserten! Emil, Johan och Lillis gick en sväng med hundarna innan jag kom och dom lekte en stund med dom och det ängrar jag att jag missade för det är så härligt att titta på hundar som leker och se deras lycka.

Siri har tyvärr gått och blivit halt, jag hoppas på att det enbart är en stukning eller sträckning. Så veckan som kommer innebär vila för henne även om hon slutar halta. Jag får ta Vivi och Tekla om jag ska träna. Riskerar inte att Siri blir jättedålig i benet bara för att jag övertränar det.

Idag blir det arbete igen i några timmar, timmar som alltid går fort för det gör det alltid på söndagen. Konstigt nog så börjar jag kvart i tio, annars brukar jag inte börja förens tio. Vi får se är det lugnt vid kvart över tre så får jag väl gå hem då.=)

Dags att åka! Ha en bra söndag i det fina vädret som vi får hoppas håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0