Slut för denna gång...

Det var den jobbarhelgen det, jag tycker dock kanske inte at helgen är helt slut med tanke på att jag är ledig imorgon och jag funderar så det knakar på vad man ska hitta på imorgon. Sitta på facebook kanske! =) Hehe.. Nej det har faktiskt inte varit svårt att inte sitta där men något som nog är ännu svårare är nog att inte gå in på internet över huvudtaget. Det är nog det ultimata testet skulle jag tro.

Nu när man inte varit inne på facebook på tre dagar så känner jag att...
vadå hur meningslöst är det inte egentligen. Jag kommer säkert att återgå till att logga in minst tre gånger om dagen men jag tror att facebook egentligen enbart är ett tidfördriv. Jag måste bli bättre på att välja andra tråkigare saker före facebook. Tänk så mycket jag har fått gjort i helgen istället för att sitta där med ett nyfiket tryne.

Ikväll blir det först lugnt en stund nu och sen ikväll så ska jag förbi en sväng hos Bella som är hemma ifrån Stockholm idag! Dags att få i sig lite i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0