Ledighet är överskattat!

Just nu är det nog så som mitt huvud har tänkt iaf för de två närmsta veckorna som jag har framför mig är helt fullspeckade. Denna veckan har jag bara en dag ledig och den fick gå till att plugga både på skolarbete och agility. Hur mycket städat på en skala tror ni att jag fick! Inget. Kan dock trösta mig med att jag lyckades få tre tvättmaskiner tvättade! =) nu ska bara tvätten vikas ihop med!

*

På söndag blir jag gräsänka! Johan ska åka till Mockfjärd på utbildning med jobbet i en vecka, det är länge tycker jag men samtidigt så kan jag hinna vänja mig vid att vara lite själv så det är nog bara nyttigt också! Han kom hem ifrån jobbet igår och var helt överlycklig över att han trivdes så bra och då blir jag glad! Vi har haft ett ganska tufft år jag och Johan nu med pengar och jobb så jag hoppas verkligen att detta kommer att fungera för honom! men det känns som sagt väldigt bra!

*

Igårkväll satt vi och planerade agilitykursen ett gäng på klubben och jag tror att det blir bra! Det känns så i alla fall och nu ska jag och Emilie sätta oss ner och försöka planera ihop en tävling till våren och förhoppningsvis en träningstävling med KM i höst! Jag ser fram emot hösten för det är så mycket roligt som sker i mitt liv. Nu börjar jag om en halvtimme så dags att ta tag i lite praktiska saker innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0