Ny inriktning!

Nu har jag bestämt mig och bloggen får vara kvar men jag ska byta lite inriktning. Eller kanske mer säga design och struktur. Jag ska börja skriva mer luftigt och inte har så mycket prestation på mig att det bara är några rader. Det är Jennie som har gett mig inspirationen till att skriva på detta sätt så jag tycker att hennes blogg är väldigt lättläst. Om detta fungerar det återstår att se.

*

I helgen har jag varit på instruktörskurs och det har varit så inspirerande och kul. Jag är dock dödstrött efter en intensiv helg men jag ångrar verkligen inte att jag hoppade på kursen! Jag har haft sån ångest över att jag missar så mycket men den är verkligen jättebra och instruktören bra så jag längtar redan efter sista kurshelgen!

*

Imorgon ska jag återgå till skolan igen och idag känner jag verkligen söndagsångest igen för första gången på tio veckor. Jag har dock lite svårt att fatta att jag bara har en termin kvar. Men det ska nog gå bra! Jag har ju lovat en länk till mitt examensarbete men vi har fortfarande inte lagt ut det på nätet men det kommer! Nu ska jag och Johan laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0