Operation bättre kondition..

Denna veckan har jag inlett operation bättre kondition. Jag har två mål med min träning och hoppas att det kommer hålla i sig. Mål ett är att klara av ett lopp i agility på ca 30 sekunder utan att hålla på att dö efteråt, mitt andra mål är att klara min löparrunda under 10 minuter och idag springer jag den på 15-17 minuter.

Jag hoppas verkligen att jag håller i min träning nu för jag mår verkligen så mycket bättre när jag tränar sen om en och annan bilring jämnas ut på köpet så är det bara bra! =) Inte för att jag har mycket men alla har vi ett eget mått för vad vi själva är nöjda med! Men jag är nöjd så jag tränar inte för att gå ner i vikt utan mer för att jag mår bättre om jag är i form!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0