Pluggandet igång igen.

Då var man igång med skolan igen och den första uppgiften vi har fått är att ransaka oss själva. Vad har påverkat oss i våra liv och hur har vi blivit dem som vi har blivit? Det är ganska så tung men nyttig uppgift tycker jag och ska jag säga det själv så är den lite rolig! Tung men rolig, det är inte så ofta som man sätter ord på hur människor har påverkat oss. När jag skriver så blir jag nästan rörd! =)

*

Just nu känner jag att det händer en aning för mycket i mitt liv. Jag måste trappa ner en bit på jobbandet så att jag hinner med både skolan och mitt liv! Jag ska ta tag i denna bit redan i helgen! Jag måste börja inse att jag har begränsningar. Förr hade jag inga hundar som krävde min tid... Nu har jag det. Dags att återgå till det som jag höll på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0