Rastlös men ändå slö!!

Då var det söndag och om en vecka kommer jag att sitta med ångest över att skolan börjar imorgon. Men det ska nog gå bra för nu är det bara en höst kvar och sedan ska jag äntligen få ge mig ut i det verkliga arbetslivet. Däremot är jag orolig över om jag kommer få något jobb. Det vet man aldrig.

Åter till rubriken... Idag är jag jätterastlös men jag är också slö så jag tar mig inte för att göra någonting. Tror att jag får dålig fantasi på grejer att göra på grund utav att jag är så slö. Sedan ligger Johan i soffan och är minst lika slö om inte mer.. Antingen får jag finna mig i att detta blir en hemmadag eller så får jag ta tag i saken cch göra någonting åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0