Skolstart..

Idag ar det skolstart för sista gången på HLK. Det känns väl ganska bra men kände efter tio minuter i skolbänken att jag redan var ganska så trött på det! Men nu har jag bara fyra och en halv månad kvar att kämpa på och sedan kommer nästa skrämmande moment. Hitta ett jobb! AAaaa!!!!!

*

Vad tungt det har varit att komma igång nu efter semestern och imorgon har jag en sån dag när jag åker hemifån klockan sex på morgonen och kommer hem halv tio. Alltså går jag i skolan på eftermiddagen och jobbar på willys på kvällen! *suck* Idag och igentligen hela sommaren har jag funderat på hur jag ska lägga upp mitt liv i höst. Idag har jag iaf fått klart för mig hur de närmsta tio veckorna kommer se ut. Men jag har funderat på hur mycket jag egentligen klarar av att jobba på willys men samtidigt så funderar jag på om jag bara har blivit lite lat eftersom att jag haft så mycket semester. Jaja.. allting löser sig det vet jag!

*



Mina fina vovvs i sommras! Tack Frida för de fina korten! Glöm inte vår hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0