Sommaren är kort...

Nu var sommaren slut och jag har fortfarande inte kommit fram till ett beslut angående min lilla blogg här. Jag har inte haft energin att uppdatera under sommaren men det brukar kanske oftast bli så. Sen har vi vår kära facebook där alla kan läsa vad som händer i mitt liv ändå. Ibland funderar jag kring hur många som ens är intresserade. Jag själv intresserar mig mest kring mina närmsta vänner och min familj och det är det jag hinner med för sedan har jag också mitt egna liv att tänka på. Förr följde jag själv en massa bloggar hit och dit, många har lagt ner men många har jag övergivit för jag känner att jag inte hinner läsa dem. Jag följer nog tre högst för tillfället. Då funderar jag kring hur många som är intresserade av att läsa det jag har att skriva. Jag har ju en hemsida till hundarna men där skriver jag ju enbart om hundarna så för att sammanfatta det hela så har jag inte bestämt mig ännu. MEN sommaren är väl inte helt slut ännu bara för att semestern är slut eller??

Det har hänt mycket under semestern, vi har varit mycket i Halmstad i år och en vecka i Frankrike. Semestern har varit helt underbar och vi har umgåtts med vänner och familj vilket är det som är värt något tycker jag! =) Jag och Siri har faktiskt plockat på oss en uppflyttningspinne i hopp till så nu behöver vi bara en till pinne och sedan är vi uppe i tvåan..=) Fast måste börja plocka lite pinnar i agilityn också men det ska vi nog kunna fixa till kanske. Snart ska jag också dra igång med att tävla med Tekla.

Nu ska jag nog ta Tekla i ett koppel och springa något varv i Hånger innan det är dags för att slänga lite skräp ifrån förrådet! Får se om jag har bestämt mig nästa gång som jag uppdaterar!



 Siri i halmstad då hon plockade sin pinne, detta är nog ifrån agilityn men en bra bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0