Trött men ändå inte..

Återigen var en helg förbrukad på willys och nu kan det inte var många kvar tills att jag slutar jobba helger. Inte för att jag har räknat men får jag jobb så är det ju bara fram till jul alltså typ tio kvar, max! Jag är verkligen jättetrött idag och jag tror att bara jag får tummen ur till att hoppa i säng så kommer jag sova som en stock. MEN jag är lite rastlös så har lixom lite svårt att tänka i de banorna för tillfället. Jag får väl ta mig en tråkig bok ifrån kursen i skolan och läsa så gör det nog susen. Denna veckan ska jag vara hemma själv och det är väl det som gör lite att jag inte riktigt kan gå och lägga mig!

*

Veckan som kommer är ganska stressig och jag har försökt att lägga upp den så att jag ska hinna så mycket som möjligt. Mycket av min lediga tid denna veckan kommer att gå till studierna både i skolan och till hundkursen där jag verkligen måste sätta igång med att göra uppgiften. Annars blir jag ju inte godkänd och det vore ju faktiskt lite tråkigt!

*

Uppdaterar jag dåligt så vet ni med andra ord varför! Nu ska jag gå nattpromenaden med hundarna och sedan så blir det lite läsning av kurslitteratur så att jag kan somna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0