10/2-10

Ledig dag idag och förmiddagen har bestått av forskningsdesign och frukostätande. Nu ska jag snart gå in i duschen så att jag får fräscha till mig lite känner att det behövs. Senare idag ska jag plocka iordning lite här hemma och gå ut med hundarna. Städade igår men blev inte mycket iordningplockat utan jag flyttade mest runt sakerna som stod ivägen och la det till kategorin "ett senare problem".

Hundarna ska också få komma ut och röra på sig ordentligt idag, sedan snön har kommit så har vi slarvat mycket och hundarnas kondition har tyvärr avsevärt minskat. Igår var jag ute i tjugo minuter och gick med dem, en promenad gör dock inte hundarna trötta i huvudet utan bara i kroppen. De sov nog minst två timmar innan de piggnade till igen. Då med nya rastlösa tag.

Det är vad dagen kommer bestå av och med ledig dag så kommer också mycket datorsittande vilket kanske är mindre bra men vi får se om det kommer upp någon mer uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0