Den tredje effektiva dagen..

Nu har jag haft min tredje effektiva dag hemma, vad roligt det är när man på kvällen kan känna sig nöjd med sig själv. Förra fredagen så tog jag det lugnt hela dagen fram tills att jag började jobba och det är skönt det också men man känner sig mer nöjd med sig själv när man har varit nyttig.

Jag hade det så trevligt här med Sofie och Sofia som var här på lite våfflor innan idag. Storstädningen här hemma är avklarad och det är bra att ha det gjort. Maten står och puttrar på spisen och det smakar gott, för första gången i mitt 22 åriga liv så har jag gjort kalops. Här även gått en sväng med hundarna och mamma vilket var härligt.

Imorgon är det Jönköping som gäller hela dagen och sen på kvällen så blir det faktiskt enbart att ta det lugnt, möjligen tvätta en maskin tvätt. För en vecka sedan så skrev jag att jag skulle vara ledig ifrån Jönköping i en vecka och nu har den veckan gått, tiden går fort när man har roligt.

Dags att kolla till maten, sen blir det äta, plocka iordning inför morgondagen och sedan lite statistikplugg innan sängen! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0