Försening, statistik och Ikea.

Idag har dagen varit hektisk, eller satt på en tre timmar evighetslång föreläsning om statistik vilket var ganska avslappnande för kroppen men mindre avslappnande för huvudet. Föreläsaren tappade nog mig efter bara tio minuter. Visst jag fattar hur jag uträkningarna men har inte en aning om vad jag räknar nu.

På sjukhuset fick jag och Johan sitta och vänta i 40 minuter innan läkaren kom vilket ledde till förseningar för hela dagen. Jag hade tänkt att ta Ikea innan skolan började idag men så blev det inte så jag sprang runt där en timme efter skolan. Detta medförde dock att jag blev sen hem. Efter som jag inte var hemma före sju så latade jag mig idag och tog med mig mcdonaldsmat hem. Gott när man är hungrig, mindre gott nu efter när byxorna bara krymper.

Jag hittade i alla fall det som jag skulle på Ikea vilket var bra, köpte en golvlampa till min fotölj så nu ser jag vad jag läser utan att behöva anstränga ögonen onödigt mycket. Nu ska jag ta mig en kopp välbehövligt kaffe och ta ledigt från skolan på en vecka. Det blir dock mycket jobb på willys men ska inte upp till Jönköping på en vecka. Det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0