Fredag hela dagen...

Idag var det fredag och jag har gått igenom mina två jobbiga veckor på HLK. Nu bröjar nog lugnet, eller det blir i alla fall inte lika många resor upp till Jönköping. Nu har arbetet med examensarbetet börjat och det smäller bara till så är det klart med tror jag. Jag kommer nog att ha fullt upp jag och Erika samt alla andra i klassen som skriver.

Igår så bokade jag upp några helger som jag ska iväg i sommar och då är examensarbetet klart och det ska bli så skönt! Det blir många tävlingar i sommar och utställningar med för den delen, tyvärr ser det ut som om att jag får jobba på midsommar och det har jag inte gjort på två år vilket känns lite si och så. Eftersom att det var två ojämna veckor i rad så bytte jag jobbarhelg, jag tycker iof att det är bra för de flesta tävlingar och utställningarna ligger nästan alltid på jämna helger. Jag får bara inte glömma bort att vara lite ledig. Fast när jag är med hundarna så känner jag mig väldigt ledig. Det enda är att jag oftast måste upp tidigt när jag ska iväg.

Idag blir det gardinbyte här hemma men först en kopp kaffe till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0