Jobbarlördag.. 6/2-10

Jaha då var det återigen en jobbarlördag att klara av. Något som är skönt är att de har dragit lite på mina timmar så jag börjar inte förens ett de lördagar som jag jobbar min ordinarie helg. Det är nog första gången på två månader som jag jobbar som det är tänkt att jag ska jobba och nästa helg är nog första helgen på två månader som jag är ledig när jag ska vara ledig.

Förmiddagen har bestått av en promenad i den snöiga skogen och lite frukostmys framför tv:n och eftermiddagen och kvällen kommer att bestå av jobb och sen så blir det ner till Harrys en stund och möta upp Sofie med sällskap.

Hade jag varit ledig så hade jag nog dragit iväg på lite agilityträning idag för vi behöver verkligen det, jag hade tänkt att åka till Gnosjö imorgon men tyvärr så var träningen flyttad på grund av årsmöte så denna veckan blir det ingen  träning tyvärr. Vi hade verkligen behövt komma igång nu. Första tävlingen nu är troligtvis inte förens i slutet på mars eller början på april men vi behöver all träning som vi kan få. Är tråkigt med all snö för man kan inte ens träna lite slalom hemma. Eller jag tänkte försöka att ge mig på att skotta upp en plätt på baksidan så att jag och Siri kan gå ut och träna slalom lite varje dag. Vi får se om jag får tummen ur till det.


Gårdagen på jobbet flöt på väldigt bra och tiden gick fort och jag hoppas på samma idag. Ikväll efter klockan halv sex så har jag golvtid och då brukar tiden gå jättefort. Sen är det bara imorgon kvar och sen är denna jobbarhelg över. Tiden går så fort, det kommer bara säga poff så har ett år gott.! Dags att försöka fixa lite lunch till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0