Klockan är 06.09

Idag är det lördag och ja du ser ju vilken tid på dygnet det är, jag ska strax åka och jobba vilket jag inte vill hade hellre följt men Johan och Anna till Jönköping men som vanligt är jag för snäll och har väldigt svårt för att tacka nej.

Dagen kommer bestå av jobb fram till klockan tre och sen blir det agilityträning om jag orkar vill säga, något säger mig att jag lika gärna kan däcka direkt när jag kommer hem idag. Jag har sovit mycket dålig och funderar just nu starkt på att strunta i den och satsa på att åka till Gnosjö imorgon istället.

Dags att borsta till gaddarna innan  jag ska åka. Sov lite åt mig, jag ska göra allt för att hålla mig vaken på willlys nu. Fattar inte varför vi ska öppna sju en lördag, folk kan väl ha vett att ta sov morgon som jag skulle gjort. Får ju åka tjugo minuter tidigare med pga pissvädret utanför dörren!

Idag är jag inte positiv ändras inte det tills att jag kommer hem så kan jag lika gärna skippa träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0