Lördag och jag är LEDIG!!!!

Då var det jämn vecka och det betyder att jag är ledig, sålänge som jag inte jobbar extra vill säga. Denna veckan har jag dock sagt att jag nästan måste vara ledig för nu har jag jobbat fyra helger i rad. Denna helgen har jag ingenting att plugga på heller och det känns SÅ SKÖNT!!

Så vad ska man då göra idag? Klä på sig och kanske ta tag i sitt liv och göra lite nytta kanske. Har dock ont i huvudet idag vilket jag nästan hade väntat mig då spänningarna inför tentan har släppt.

Jag var uppe redan vid halv fem igår för att åka och skriva tentan, jag hade inte sovit särskilt bra på natten heller. Igårkväll när jag kom hem så envisades jag självklart med att titta på os-finalen i damernas curling. Jag är inte jätteintresserad av os men curling tycker jag är kul. Roligt att damerna vann guldet också när jag för en gångs skull tittade. Det såg väldigt mörkt ut ett tag men jag lyfter på hatten för det svenska damlandslaget!

Dags att släppa ut Tekla som börjar bli nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0