Måndag!

Trött i huvudet och ville bara somna om idag när jag vaknade. Idag arbetar jag förmiddag på willlys och sedan blir det hem för att åter göra sådant som jag tycker är kul. Eller så blir det till att städa av här hemma. Vi får se i vilken ordning allting blir. Antingen blir det städning idag eller imorgon.

Idag är jag lite piggare än vad jag var i lördags när jag skulle öppna och jag känner att jag inte kommer blänga fullt så ilsket på dem som står och väntar på mig utanför dörren idag. Jag har dock fortfarande inte förstått varför man ska stirra upp klockan sju på morgonen utan anledning. Visst vissa vaknar redan vid fyra-fem på natten men ligg hemma och kolla på tv och ta en kopp kaffe eller två i morgonmyskläder. Det skulle jag gjort i alla fall.

Nähä dags att åka strax, återkommer under dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske är deras kaffe slut, så att de bara måste gå och handla klockan 7. hihi.

Ha en bra dag på jobbet...

Kram

2010-02-15 @ 09:21:48
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0