Mycket snö, plugg och Jobb.

Överskriften är i princip vad min helg har bestått av, trött i huvudet kanske det kunde stått också för det är jag verkligen. Tror att jag har dragit på mig en början till förkyldning också. Är nog tur att jag måste sitta inne och plugga hela dagen så att jag får ta det lugnt.

Tack vare Helena så lossnade tillslut frågetecknet angående hur man räknar ut variansen. Nu ska jag bara lära mig hur man räknar ut t-testet och chi-2 med sen känner jag att det nog finns hopp om att klara denna tentan med. Men i helgen var jag väldigt uppgiven måste jag säga.

Idag har det snöat jättemycket men nu börjar det avta lite och det är ju skönt. Igår blev det ingen agility igen men nästa helg ska jag iaf komma iväg på lördagen för då är jag ledig! Däremot så åkte vi ner till fotbollsplanen och släppte hundarna lite för att de skulle få rusa av sig lite. Eller rättare sagt siri äta snö och Tekla rusa av sig. Tekla verkligen älskar den här snön. Finns det uppskottade gångar så ska hon ändå promt springa där det är som mest snö. När man kommer hem har man med sig två snömonster. Synd bara att matte inte älskar snön lika mycket, jag har börjat bäva lite för hur det ska gå när all snö ska smälta bort. Vi har en tre meter hög snövall i trädgården. Det kommer bli blött!!!!

Dags att återgå till studierna efter en lite längre rast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0