Sista dagen innan "helg"..

För er normala svenskar som inte arbetar inom serviceyrket eller vården så går ni idag in på helg, det gör jag med men min helg ska till hälften tillbringas på willys. Det ska bli så skönt sen när man slipper jobba helgerna, bara jag får ett jobb direkt när jag är färdig med studierna så har jag mindre än ett år kvar att jobba helgerna. LÄNGTAR!!

Det är inte så hemskt som det låter är man bara inställd på det så brukar det ofta gå ganska så bra och jag har ju faktiskt varit ledig två dagar denna veckan ändå. Denna helgen är jag faktiskt ledig söndag också dessutom. Kollade kalender igår och såg att jag bara varit ledig en HEL helg sedan vecka 48 så vecka 8 ska jag nog resa bort så att jag säkert inte kan jobba! =)

Helgen kommer annars bestå av agility och lydnadsträning, det blir i Värnamo på lördag och eventuellt Gnosjö på söndag vi får se är ju ganska så långt att åka dit själv. Jag började dagen idag med en promenad med hundarna på tjugo minuter och nu sitter jag och har precis ätit frukost och ska strax bege mig till jobbet. Idag blir det arbete mellan 10-19.30, jag får trösta mig med att det blir pengar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0