Söndag... 28/2

Då var söndagen här och jag är ledig även idag och det är underbart för idag har jag ingen huvudvärk. Igår låg jag i soffan hela förmiddagen och fram till sena eftermiddagen men idag tog jag och Johan tag i våra liv redan framåt tio. Vi plockade lite och jag tvättade lite sen så har Nettan och Johans pappa Peter varit på besök och fikat lite vilket var trevligt.

Idag ska jag inte göra mycket, jag väntar på att mamma ska komma förbi så att vi kan gå en liten runda med vilddjuren i den fina solen! Sen ikväll så ska vi in till stan och fira av Ann lite innan det blir dags att åka hem för att ta kvällen.

Imorgon är det Jönköping som gäller hela förmiddagen och fram till fyra på eftermiddagen sedan är jag ledig tisdag så det blir skönt. Onsdag ska jag som det ser ut just nu åka upp och sen så jobbar jag fredag-söndag vilket inte är kul, men men det ska nog gå bra. Dags att lufta hundarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0