Städning, plugg och fikagäster..

Mitt i veckan dagen kommer hemma hos mig bjuda på just det som står i överskriften. Idag har jag min lediga dag för denna veckan sen är det fullt upp enda tills söndag eftermiddag. Jag var i och för sig ledig hela förmiddagen igår och eftermiddagen i måndags.

Jag har en opponering att vänta imorgon och en tenta nästa vecka så när det gäller skolan så har jag fullt upp och jag är faktiskt väldigt nervös inför tentan nästa vecka för jag fattar ingenting. Om det är någon som är riktigt duktig på statistik så är den personen jättevälkommen att hjälpa mig att räkna lite, jag kan bjuda på kanelbullar och semlor. Jag fattar HUR jag ska göra uträkningarna men jag har ingen aning om VAD jag räknar ut, eller vilken formel som ska användas till vilken uträckning. Ahh jättenervös, det sura är att jag får nog inte möjlighet att skriva igen förens till hösten om jag missar nu. USCH!!!

Jag återkommer säkert under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0