Statistik..

Då var den första delen i denna delkurs avklarad i och med eximinationen av forskningsdesignen. Vi ska bara ändra lite olika saker som vi snart är klara med sen är den färdig. Nu återstår enbart statistiktentan och jag börjar få lite smått panik. Trodde att en del av poletten trillade ner idag på föreläsningen i eftermiddags men icke, när jag kom hem och skulle räkna på träningsuppgifterna så blev allting bara fel. Ikväll har jag suttit och tragglat siffror hela kvällen och inte fått ett rätt så nu ger jag upp. Försöker mig på det på lördag igen och ser om jag får ett bättre resultat då. Jag måste dock medge att jag är grymt nervör inför denna tentan, det är bara en vecka kvar nu och jag förstår bara en liten bråkdel! GAAHH!! Blir tokig. Som sagt tidigare om någon är duktig på statistik och vill komma hit och hjälpa mig så är ni välkomna. Jag bjuder på fika!

Blir inte klok på bilderna man skickar in via mobilen heller, de är mycket större än vad jag vill att de ska vara. Slutar nog snart mobilblogga för det ser inte snyggt ut. Eller så får jag börja visa vart jag befinner mig igen. Vet någon om någon annan metod så hör gärna av er! =) Dags att återgå till min sjätte kaffekopp och statistikföreläsningar! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0