Trötta dagen...

Idag har varit en dag som enbart går att sammanfatta med trötthet har gått och varit ständigt trött hela dagen. En stund på eftermiddagen taggade jag till lite men annars har det varit en trött och frusen dag. Det finns så mycket som jag borde göra nu ikväll, jag borde till exempel städa lite fast det är inte akut, gå en promenad med hundarna, fast de har gått en liten promenad idag på lunchen med Johan tydligen. Så egentligen behöver jag inte göra någonting fast Tekla är för omväxlingens skull lite rastlös så det kanske blir lite lydnadsträning med henne i köket ikväll så att hon får använda hjärnan lite.

Idag skrev vi nästan färdigt vår forskningsdesign vilket var skönt, trodde faktiskt inte att vi skulle komma så långt som vi gjorde. Nu ska den bara finslipas lite sen så skickas den in på torsdag hade vi tänkt.

Tror att jag ska inta soffläge nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0