Hemma igen..

Nu har det gått två veckor sedan jag uppdaterade och det var längesedan det gick så läng tid mellan uppdateringarna. Jag har inte varit hemma utan jag har hållit till uppe i vemdalen och gömt mig från alla måsten här hemma. Fast så många måsten har jag inte så ska inte klaga men det är ofta mycket lättare att komma hem och ställa sig med alla måsten när man varit ledig ifrån dem iaf en vecka. Jag har varit hemma nu i tre dagar och det känns helt okej, saknade min lilla famlj där uppe efter några dagar och det var kul att träffa både sambo, hundar och familj när man kom hem.

Jag har haft en hel underbar vecka i fjällen och ska verkligen inte klaga, det enda som saknades var som sagt min familj. Hade strålande sol varje dag och riktigt fin skidåkning, på grund av att det var så lite folk i backarna så var backarna som nypistade fram till klockan ett varje dag. Det kan knappt inte bli mycket bättre. Afterskin var också riktigt kul jag hade inga höga förhoppningar på den eftersom min lärare sagt att den var lugn vecka två Fast när ett gäng på 30 snart utbildade förskollärare drar in i baren och ut på dansgolvet kan det väl nästan inte bli annat än lyckat! Jag var bara på afterskin en kväll och den kvällen var lyckad iaf verkan hann eller kände sådär jättemycket för det resterande kvällar. Den var ju bara öppen tre kvällar med. Kul var det iaf.

Åter till vardagen nu i alla fall, idag är det städning som står på schemat och en liten promenad med hundarna med sen blir det nog lugnt. Jag har ju förmånen att vara ledig en hel vecka nu innan lärande 3 drar igång. Usch har verkligen ingen lust med detta.

Bilder från veckan i vemdalen kommer efter hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0