Ny vecka och ny kurs..

Idag så ska jag påbörja min näst sista termin på HLK och det känns så bra och äntligen kan man börja se målet och slutet i horisonten. Denna terminen kommer handla om examensarbete och när det väl är klart till sommaren så tror jag faktiskt att jag kommer att kunna koppla bort skolan ganska mycket. Sen är det bara en termin kvar och jag har hört att den är ganska så lugn.

Min hals hänger inte med alls sedan igår morse, den bara kliar och gör att jag måste hosta. Igårkväll hade jag även feber en stund men den har nog gett med sig inatt för nu känner jag inte av någon feber. Ikväll så blir det några timmars jobb innan jag tar kvällen. Annars blir det relativt lugnt på jobbfronten denna veckan och det känns bra. Jag måste ta det lite lugnt med arbetandet så att jag orkar och inte tjänar för mycket.

Nu är det dags att fixa det sista innan det bär av till Värnamo och tåget till Jönköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0