Onsdag 27/1-10

Då var det mitt i veckandagen igen och idag har jag suttit på min rumpa hela dagen i skolan så var tvungen och få ut lite energi när jag kom så då blev det lite snöskottning här hemma. Sen blev det en lite promenix med hundarna runt kvarteret. När det väl var gjort så kände jag att jag inte vill befinna mig ute i snöovädret mer.

Dagen har handlat om vetenskaplig metod och bara fyra dagar in på kursen så längtar jag redan tills att det är dags att lämna in examensarbetet. Har iaf läst 80 sidor i boken som vi ska ha litteraturseminarie på nästa vecka.

Varför vetenskap?: : om vikten av problem och teori i forskningsprocessen Visst ser boken jätterolig ut. NOT!

Men jag löser nog detta med. Har jag klarat av tre intensiva föreläsningsdagar med väldigt tråkigt tema så ska jag nog reda ut resten med! Räkningarna betalda, tänderna borstade. Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0