Soligt!

Då var det återigen fredag och helgen som ligger framför oss är fullspeckad. I eftermiddag ska jag jobba i några timmar och innan det är dags för det så ska jag plugga lite. Vi har ju ett litteraturseminarie nästa vecka och eftersom helgen är ganska så fullspeckad så tror jag att det blir bäst om jag iaf på sin höjd börjar idag.

Imorgon är det agilitytävlingar i Oskarström som gäller hela dagen och sen på kvällen så är det dags för kalas i Hånger. På söndag är jeg ledig frömiddagen så det som hinns med då är nog bara en liten vinterpromenad med hundarna på sin höjd för jag börjar redan vid tolv. Sen var denna helgen slut, tiden går så fort och nästa vecka är jag uppe i jönköping fyra dagar så jag behöver inte fundera på vad jag ska hitta på till veckan och på helgen jobbar jag så det är ingen idé att planera in något. =)

Dags att börja plugga!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till på tävlingen i morgon!

Kram

2010-01-29 @ 19:40:29
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0